Narxi
- Bir oy uchun to'lashda1 oy
- 6 oy uchun to'lashda6 oy-5%
- Bir yil uchun to'lashda1 yil-10%
Oyiga yangi xabarlar soni
Mavzular soni
Manbalar
Arxiv yig’imining chuqurligi
Oyiga arxiv xabarlar soni
🔥 Syujetlar
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
Jihatlar
Namuna olish
Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Mavzudagi qoidalar soni
Mavzudagi kanallar soni
Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi. 10 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 4Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.5 000 / 1🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVIntegratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.—Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.—Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.30 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 10Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 300Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.50 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi.7Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.25 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVIntegratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.—Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.—Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.40 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 20Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi. 150 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 12Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.75 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.—Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.50 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 30Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi. 500 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 20Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.250 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.70 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 40Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.1 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi.30Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.100 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.2 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi.50Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.150 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.3 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 70Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.200 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi. 4 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 85Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.200 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi. 5 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 100Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi—Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.200 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Oyiga yangi xabarlar soni
Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.6 000 000Mavzular soni
Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi. 115Manbalar
Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynadaIjtimoiy tarmoqlar,Arxiv yig’imining chuqurligi
Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.1 yilOyiga arxiv xabarlar soni
Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.500 000 / 5🔥 Syujetlar
Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.Ijtimoiy tarmoqlar, OAVoylik
Integratsiyalar
Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:
- Messenjer: Telegram
- Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
- CRM: Bitriks24, Salesforce
- Statistik API
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi
“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.Jihatlar
Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.Namuna olish
Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradiMavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni
Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.200 / cheklanmaganMavzudagi qoidalar soni
Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin. 100Mavzudagi kanallar soni
Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin. 500Belgilangan narx tanlangan davr uchun 100% oldindan to'lov bilan amal qiladi.
Retrospektiv ma'lumotlarni yig’ish
oyiga 2 500 000 so'mdan
Xizmatga ulanish uchun shaxsiy menejeringizga murojaat qiling.
Agar siz tarifda ko'rsatilgan hajmdan va/yoki chuqurlikdan kattaroq ma'lumotlarni yig’ishingiz va tahlil qilishingiz kerak bo'lsa, qo'shimcha arxiv yig'imiga buyurtma berishingiz mumkin.
Arxiv yig'imning bir oylik narxi:
- Oyiga 5 000 tagacha xabar — 2 500 000 so'm
- Oyiga 20 000 tagacha xabar — 4 000 000 so'm
- Oyiga 100 000 tagacha xabar — 6 500 000 so'm
Keyingi har 100 000 ta xabarning narxi — oyiga 6 500 000 so'm.
Ya'ni, bir oy ichida 260 000 ta xabar yig’ishingiz kerak bo'lsa, unda bunday yig’imning narxi 19 500 000 so'mni tashkil etadi.
Oqimli API
+ tarif narxining 100%
Xizmatga ulanish uchun shaxsiy menejeringizga murojaat qiling.
Oqimli API nafaqat tahlillarni, balki xabarlarning o'zi va ularning metama'lumotlarini ichki korporativ tizimlarga uzatish imkonini beradi.
Oqimli API soʻrov boʻyicha “Baza” va undan yuqori tarif rejalarida mavjud va agentliklar uchun taqdim etilmaydi.