Narxi

  • Bir oy uchun to'lashda1 oy
  • 6 oy uchun to'lashda
    6 oy-5%
  • Bir yil uchun to'lashda1 yil-10%
Oyiga yangi xabarlar soni

Oyiga yangi xabarlar soni

Joriy oy uchun kuzatuv obyektlari haqida tarkibida eslatishlar bo’lgan akkauntdagi xabarlar soni. O'chirilgan mavzular va xabarlar cheklovlarda hisoblanadi. O'tgan oylarda yig'ilgan xabarlar qo'shimcha ravishda — arxiv yig'imi cheklovlarida hisoblanadi.
Mavzular soni

Mavzular soni

Mavzu — bu tarkibida monitoring obyekti haqida eslatishlar bo’lgan xabarlar tasmasi, hamda, mualliflar haqidagi barcha avtomatik hisobotlar, ma'lumotlar va monitoring obyekti haqidagi boshqa ma'lumotlar yig’imidir. Har bir obyekt uchun alohida mavzu yaratishni tavsiya etamiz. Agar siz o'z brendingiz va ikkita raqobatchi haqida eslatishlarni kuzatishni istasangiz, sizga 3 ta mavzu kerak bo'ladi.
Manbalar

Manbalar

Manbalar — bu ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, forumlar, mulohazalar saytlari, marketpleyslar, xarita xizmatlari, mobil ilovalar do'konlari, ommaviy Telegram kanallari va chatlari, onlayn OAV, federal va mintaqaviy bosma OAV, TV-ko'rsatuvlar va radioeshittirishlar transkriptlari.
Ijtimoiy tarmoqlar va OAV bir oynada
Arxiv yig’imining chuqurligi

Arxiv yig’imining chuqurligi

Arxiv yig’imining chuqurligi — bu retrospektiv yig'ish uchun mavjud bo'lgan joriy sanadan oldingi davr. Agar sizga bir yildan ortiq chuqurlikdagi yig’im kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.
Oyiga arxiv xabarlar soni / arxivga so'rovlar soni

Oyiga arxiv xabarlar soni

Yillik arxivdan yig'ish mumkin bo'lgan oylik xabarlarning umumiy soni. Ular joriy hisobot davrida to'plangan xabarlarga qo'shimcha ravishda yuklab olinadi va yangi xabarlarni yig'ish bo'yicha cheklovlarda hisobga olinmaydi. Joriy hisobot davri uchun Arxiv yig'imi orqali yig’iluvchi xabarlar akkaunt limiti va Arxiv yig'imi cheklovida hisobga olinadi. Agar sizga qo'shimcha ma'lumot yig'ish kerak bo'lsa, uni qo'shimcha haq evaziga buyurtma berishingiz mumkin.
🔥 Syujetlar

🔥 Syujetlar

Syujetlar — bitta ma’lumot sababiga bag'ishlangan nashrlarni bitta syujetga birlashtiruvchi funksiya. Real vaqt rejimida ma’lumot sababi dinamikasini kuzatish va asosiy ko‘rsatkichlar bo’yicha ma’lumot sabablarini bir-biri bilan solishtirish imkonini beradi.
BrandGPT
Integratsiyalar

Integratsiyalar

Integratsiyalar mijozlar xabarlarini qayta ishlash va jamoaviy ishlarni avtomatlashtirish uchun Brand Analytics dan korporativ tizimlarga ma'lumotlarni yuborish imkonini beradi. Quyidagi xizmatlar bilan integratsiya mavjud:

  • Messenjer: Telegram
  • Help-desk tizimlari: Usedesk, Angry.Space, Freshdesk, Useresponse, HelpDeskEddy, Omnidesk, Zendesk
  • CRM: Bitriks24, Salesforce
  • Statistik API
Dashbordlar
Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi

Ijtimoiy tarmoqlarva OAVda istalgan obyektning yil davomida eslatilishi statistikasi

“Yillik arxiv boʻyicha qidirish” funksiyasi tarif limitlari va qoʻshimcha toʻlovlarsiz oʻtgan yil davomida ijtimoiy tarmoqlar va OAV da istalgan obyekt haqidagi eslatishlar statistik maʼlumotlarini tezkorlik bilan baholash imkonini beradi. Obyektlar soni cheklanmagan.
Jihatlar

Jihatlar

Jihat — xabar muallifi o'z munosabatini bildiradigan mahsulot, brend yoki xizmatning xususiyatlari. Misol uchun, foydalanuvchi bir xabarda dizaynni tanqid qilishi mumkin, lekin narxlarni maqtashi mumkin. Brand Analytics buni xabarda 'dizayn-salbiy' va 'narx-ijobiy' deb belgilaydi.
To’xtalishlar detektori
Namuna olish

Namuna olish

Obyekt mavzusiga tushadigan barcha xabarlar oqimidagi xabarlar foizini belgilash imkoniyati. Trendlar tahlili, global hodisalar yoki rezonansli hodisalar kabi keng ko'lamli vazifalarni hal qilish imkonini beradi
Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni

Mavzudagi avtoteglar ⁄ mavzudagi teglar soni

Teglar — xabarlarni toifalash uchun qo'shish mumkin bo'lgan matn belgilari. Teglar xabarlarga ikkita usulda qo'shilishi mumkin — avtomatik ravishda belgilangan kalit so'zlar yordamida hamda qo'lda. Avtoteglar — tegning qidirish so'rovi asosida xabarga avtomatik ravishda tayinlanadigan matn belgilari.
Mavzudagi qoidalar soni

Mavzudagi qoidalar soni

Qoidalar yig’ilgan xabarlar bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirishga imkon beradi. Shartlarni bir marta o'rnatganingizdan so'ng, siz xabarlarni avtomatik ravishda teglashingiz, tonallikni o'zgartirishingiz, xabarlarni 'qayta ishlangan' deb belgilashingiz yoki ularni o'chirishingiz mumkin.
Mavzudagi kanallar soni

Mavzudagi kanallar soni

Kanal — saytlar, marketpleyslar, geoxizmatlardagi brend, mahsulot, kompaniya yoki savdo nuqtasining sahifasi yoki kartasi bo'lib, uyerda odamlar mulohazalar qoldiradilar. Umumiy yig’ish qiyin bo'lgan manbalardan ma'lumotlarni yig’ish imkonini beradi. Kanallar yordamida, shuningdek, tanlangan ijtimoiy media sahifalaridan, masalan, brendning shaxsiy akkauntlaridan, ularda kalit so'zlar eslatilishi-eslatilmasligidan qat'i nazar, mavzu bo'yicha butun xabarlar va sharhlar oqimini olish mumkin.
Mavzuda xabarlarni saqlash

Belgilangan narx tanlangan davr uchun 100% oldindan to'lov bilan amal qiladi.

Barcha tariflarda Brand Analytics imkoniyatlari

Retrospektiv ma'lumotlarni yig’ish

oyiga 2 500 000 so'mdan

Xizmatga ulanish uchun shaxsiy menejeringizga murojaat qiling.

Agar siz tarifda ko'rsatilgan hajmdan va/yoki chuqurlikdan kattaroq ma'lumotlarni yig’ishingiz va tahlil qilishingiz kerak bo'lsa, qo'shimcha arxiv yig'imiga buyurtma berishingiz mumkin.

Arxiv yig'imning bir oylik narxi:

  • Oyiga 5 000 tagacha xabar — 2 500 000 so'm
  • Oyiga 20 000 tagacha xabar — 4 000 000 so'm
  • Oyiga 100 000 tagacha xabar — 6 500 000 so'm

Keyingi har 100 000 ta xabarning narxi — oyiga 6 500 000 so'm.

Ya'ni, bir oy ichida 260 000 ta xabar yig’ishingiz kerak bo'lsa, unda bunday yig’imning narxi 19 500 000 so'mni tashkil etadi.

Oqimli API

+ tarif narxining 100%

Xizmatga ulanish uchun shaxsiy menejeringizga murojaat qiling.

Oqimli API nafaqat tahlillarni, balki xabarlarning o'zi va ularning metama'lumotlarini ichki korporativ tizimlarga uzatish imkonini beradi.

Oqimli API soʻrov boʻyicha “Baza” va undan yuqori tarif rejalarida mavjud va agentliklar uchun taqdim etilmaydi.