Ijtimoiy media
monitoringi va tahlili
Talab qilinadigan mahsulotlarni va mijozlarning eng yaxshi tajribasini yaratish uchun foydalanuvchilarning fikrini o'rganing
Demo versiyasiga so’rov

















Brand Analytics kompaniyaning asosiy bo'linmalarining vazifalarini hal qilishda yordam beradi
Marketing
Talab etligan mahsulotlarni yaratish va kommunikatsiya strategiyasini ishlab chiqish
PR
Obro'-e'tibor xavflarni nazorat qilish va PR samaradorligini oshirish
Mijozlarga xizmat ko'rsatish
Mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatini oshirish va sadoqatni mustahkamlash
HR
Kuchli HR brendini shakllantirish uchun xodimlar va arizachilarning fikrlarini o'rganish
Manbalar
Brand Analytics barcha muvofiq manbalardan eng yaxshi toʻliqlik bilan ijtimoiy media maʼlumotlarini eng tezkor yigʻishni taʼminlaydi:
Ijtimoiy tarmoqlar
VKontakte, Odnoklassniki, TikTok, X (Twitter), TenChat, Yappy, Instagram, Facebook
Messenjerlar
Telegram dagi ommaviy kanallar va ochiq chatlar
Mulohazalar saytlari
otzovik.com, bank.uz, domtut.uz, hurmat.uz, sharh.cometa.uz, texnomatr.uz, vbr.uz
Aggregatorlar va bozorlar
global.wildberries.ru, kaspi.kz, tomas.kz, spr.kz
Geoservislar
2GIS, Yandex.Xaritalar, Google Maps
Video xostinglar
RUTUBE, YouTube, VK Video
Forumlar va bloglar
LiveJournal, forum.uz, mobile.uz, tforum.uz

Matn, rasmlar, videolar, chekinlar bo'yicha qidiruv
Monitoring barcha turdagi xabarlar va ma'lumotlar bo'yicha amalga oshiriladi: xabarlar matnlari, tasvirlarda aniqlangan matnlar, ovozli xabarlar, videolarning rasshifrovkalari (shu jumladan Telegram dagi to'garaklar), stories, chekinlar.
Ma'lumotlarni yig'ish va tahlil qilish 12 mamlakat bo'yicha amalga oshiriladi
Tizim ushbu mamlakatlar aholisi gapiradigan tillar uchun optimallashtirilgan.
Rossiya
Ozarbayjon
Armaniston
Belarus
Gruziya
Qozog’iston
Qirg'iziston
Moldova
Tojikiston
Turkmaniston
O’zbekiston
Ukraina
Ma'lumotlar tahlili
Yig'ilgan xabarlar avtomatik ravishda filtrlash va saralash uchun ishlatilishi mumkin bo'lgan metama'lumotlar bilan boyitiladi:
- Xabar tili
- Monitoring obyektiga nisbatan tonallik
- Potentsial xabarlar auditoriyasi hajmi
- Jalb etilganlik: mavzudagi xabarlar sharhlari, layklari va repostlari soni
- Agressiyaning mavjudligi
- Geografiya: mamlakat, hudud, shahar, koordinata
- Muallifning yoshi va jinsi

Ish vositalari va vizualizatsiya
Tizim avtomatik ravishda grafik va jadvallar bilan vizual hisobotlarni yaratadi va tahliliy asboblarni taqdim etadi.
- Monitoring obyekti bo'yicha xabar tasmasi
- Grafiklar va jadval ma'lumotlari bilan 20 dan ortiq batafsil hisobotlar: manbalar, mualliflar, hamjamiyatlar, geografiya, geolokatsiyalar, teglar, ommabop so'zlar, shaxslar, kompaniyalar, mahsulotlar, jihatlar, syujetlar va boshqalar bo'yicha.
- Xabarlarni integral ko'rsatkichlar, statistik ma'lumotlar, hamda avtomatik hisobot yaratish va uning yangilanishlariga obuna bo'lish qobiliyati bilan har qanday parametrlar to'plami bo'yicha filtrlash
- Monitoring boshlanganidan beri istalgan vaqt uchun xabarlardan namuna olish
- Xabarlarni saralash – jalb etilganlik, auditoriya hajmi, sharhlar soni, layklar, repostlar, ko'rishlar, dubllar bo'yicha.
- Yig'ilgan xabarlar bo’yicha to'liq matnli qidirish
- Monitoring obyektlarini asosiy metrikalar, demografik va geografik bo'limlar, shuningdek, media maydonining istalgan bo'limlari bo'yicha solishtirish
- BrandGPT Ijtimoiy tarmoqlar va OAV tahlili SI-yordamchisi foydalanuvchiga xabarlar massivining asosiy mazmunini ajratib ko'rsatishga yordam beradi.

Syujetlar
Syujetlar ijtimoiy tarmoqlardagi ma'lumot sabablari muhokamalarini kuzatish imkonini beradi. Syujetlash axborot maydonidagi muhim hodisalarni ular paydo bo'lgan paytda aniqlashga, shuningdek, brendning qaysi ma'lumot sabablari foydalanuvchilarni qiziqtirganligini baholashga yordam beradi. Syujetlar uchun sarlavhalarni SI yaratadi, ularning mohiyatini aniq aks ettiradi va tahlilni osonlashtiradi.

Xabarlarni toifalash
Mahsulotlar, ish beruvchi brendi, ma'lumot sabablari kabi alohida toifalarni kuzatish uchun xabarlarga kalit so'zlar bilan tavsiflangan teglarni avtomatik yoki qo'lda qo'shish mumkin.
Har bir teg bo’yicha integral ko'rsatkichlar, batafsil statistika va hisobotni eksport qilish imkoniyatiga ega xabarlar tasmasi ko'rsatiladi.
Teglarning mazmunli guruhlanishi ko'p darajali tahlilni ta'minlaydi, muntazam tahliliy hisobotlarni tayyorlashni soddalashtiradi va tezlashtiradi.

Jihatlar
Mahsulotning kuchli va zaif tomonlarini tahlil qilish uchun Brand Analytics jihatlar — mahsulotning asosiy xususiyatlarini, hamda jihat tonalligini avtomatik aniqlash mavjud bo'lib, foydalanuvchilar ushbu xususiyatlarni ijobiy, salbiy yoki neytral baholashini ko'rsatadi.

Jamoaviy ish
- Jamoa a'zolarini tizimga cheklovlarsiz qo'shing.
- Ham funksional imkoniyatlar va ham yig'ilgan ma'lumotlar hamda hisobotlarga foydalanuvchi kirish darajalarining moslashuvchan konfiguratsiyasi.
- Tizim foydalanuvchilari uchun topshiriqlarni yaratish, shuningdek, qayta ishlash statuslari.
- Jamoa ish faoliyatini baholash uchun foydalanuvchilar harakatlarini jurnallashtirish.

Ma'lumotlarni eksport qilish
Brand Analytics foydalanuvchilari har qanday filtrlar to‘plamidan foydalangan holda monitoring boshlangandan boshlab istalgan vaqt davomida Word va PDF formatlarida taqdimot turidagi hisobotlarni cheksiz ko‘p eksport qilish, shuningdek Excel, CSV va JSON formatlarida ma’lumotlar va statistik ma’lumotlarni yuklab olish imkoniyatiga ega. Hisobotlardagi ma'lumotlarning tarkibi sizning biznes ehtiyojlaringizni hisobga olgan holda sozlanadi.
Moslashtirilgan hisobot shablon sifatida saqlanishi va obunalar uchun ishlatilishi mumkin. Tizim ham avtomatik hisobotlarga obuna bo'lish, va ham yangi xabarlar kelganda yoki belgilangan ssenariy bo'yicha qabul qilish imkoniyatini beradi.

Bildirishnomalar
Brand Analytics signal tizimi brend axborot maydonidagi muhim o'zgarishlar — negativning ko'payishi, fikr yetakchisining xabarlari va boshqalar haqida avtomatik ravishda xabar beradi, bu kerakli choralarni o'z vaqtida ko'rish imkonini beradi.
O'zgarishlarni kuzatish shartlari moslashuvchan tarzda sozlanadi va bildirishnomalar elektron pochta, Telegram dagi guruh chatlari yoki shaxsiy xabarlarga yuboriladi.

Integratsiyalar
Integratsiyalar tegishli metama'lumotlar bilan Brand Analytics'dan maqsadli xabarlarni avtomatik va/yoki qo'lda kompaniyangiz foydalanuvchilarini qo'llab-quvvatlash uchun foydalanadigan boshqa tizimlarga yuborish imkonini beradi.
Ayni paytda Telegram, eng keng tarqalgan HelpDesk tizimlari, Bitriks24 CRM xizmati, hamda, Albato orqali yana 600 dan ortiq xizmatlar bilan integratsiya qilish imkoniyati amalga oshirilgan.

API
Brand Analytics mavzu maʼlumotlarini korporativ tizimlaringizda saqlash, xabarlarni oʻz maʼlumotlaringiz bilan boyitish va mavzularda toʻplangan xabarlarni oʻz vositalaridan foydalanib qayta ishlash va tahlil qilish uchun Brand Analytics API ga kirishingiz mumkin.
API ham sizning mavzularingiz bo'yicha statistik ma'lumotlar bo'limlarini, ham metama'lumotlar, syujetlar va syujet parametrlari bilan xabarlarni Brand Analytics tizimidan korporativ tizimlarga o'tkazish imkonini beradi.


Mobil ilova
24/7 rejimida Ijtimoiy tarmoqlar monitoringi va realtaym-tahlil. Muhim xabarlar va ogohlantirishlarni bir zumda qabul qilish axborot maydonidagi o'zgarishlarga o'z vaqtida javob berishni ta'minlaydi.
Brend tahlilini amalda sinab ko‘ring!
Tizimni sinab ko'rish uchun shaklni to'ldiring.
Qanday bo'ladi?
- bizning maslahatchi tahlilchilarimiz siz bilan bog'lanib, biznes vazifalaringizni aniqlashadi,
- maqsad va vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sozlashadi,
- tizimning namoyishini o'tkazishadi,
- 7 kunga sinov tariqasida kirib foydalanish imkoniyatini berishadi va har qanday savollarga javob berish uchun aloqada bo'lishadi