KFC
Koronavirus inqirozi davrida kommunikatsion strategiyani moslash

Loyihaning asosiy natijalari
KFC — Rossiyadagi eng mashhur va eng yirik tez ovqatlanish tarmoqlaridan biri. 2020 yil mart oyida koronavirus pandemiyasi bilan bog‘liq cheklovlar tufayli KFC ham butun restoran sanoati kabi ko‘plab qiyinchiliklarga duch keldi. Bir tomondan, o'z mahsulotlarini taklif qilish va jarayonlarni o'zgargan biznes sharoitlarini hisobga olgan holda moslashtirish, ikkinchi tomondan, o'z auditoriyasi bilan aloqani saqlab turish va mijozlarga to'g'ri xabarlarni yetkazish kerak edi.
Ijtimoiy media tahlillari KFC va CrosDigital jamoalariga vaziyatga moslashishga va kommunikatsion strategiyani mos ravishda tuzatishga yordam berdi. Mutaxassislar allaqachon tayyor edilar: Brand Analytics tizimi tufayli ular fevral oyida Xitoy va boshqa mintaqalardagi vaziyat bo'yicha Rossiya jamoatchilik fikri qanday o'zgarganini kuzatish, hamkasblarining tajribasini o'rganish va mijozlarning turli xil aloqalarga munosabatini kuzatish imkoniyatiga ega bo'ldi.
Mijozlarning salbiy murojaatlarini aniqlash va qayta ishlash va dolzarb muammolarni monitoring qilishdan tashqari, aksilamal xizmati jarayonlarni takomillashtirish bo'yicha insaytlarni ham topdi. Misol uchun, hamkasblar barcha buyurtmalarga nam salfetkalar solinmaganligi xususidagi foydalanuvchilarning noroziligini aniqladilar. Kompaniya tartibni o'zgartirdi, unga ko’ra salfetkalar faqat ma'lum taomlarga kiritildi, bu esa mijozlarning sadoqatiga ijobiy ta'sir ko'rsatdi.
Jamoa o'z mijozlarining eng kuchli qo'rquvlarini aniqladi va ularni o’z kommunikatsiyalarida zararsizlantirishga harakat qildi. Shunday qilib, buyurtma berishda virusni yuqtirish qo'rquvi "kontaktsiz kombinatsiyalar" va yangi buyurtma formatiga bag'ishlangan bir qator kommunikatsiyalar yaratilishiga olib keldi.
KFC uchun ijtimoiy tarmoqlarda aksilamal va tahlil guruhini boshqaradigan CrosDigital dan Kseniya Martinova hamkasblar o'z ishlarini qanday tuzganligi, ijtimoiy tarmoqlardan qanday insaytlar olgani va jarayonlarni qanday yaxshilagani haqida gapirib beradi.
Brend tahlilini amalda sinab ko‘ring!
Tizimni sinab ko'rish uchun shaklni to'ldiring.
Qanday bo'ladi?
- bizning maslahatchi tahlilchilarimiz siz bilan bog'lanib, biznes vazifalaringizni aniqlashadi,
- maqsad va vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sozlashadi,
- tizimning namoyishini o'tkazishadi,
- 7 kunga sinov tariqasida kirib foydalanish imkoniyatini berishadi va har qanday savollarga javob berish uchun aloqada bo'lishadi