MegaFon Tojikiston
Ijtimoiy media tahlillari digital-first kompaniyani yaratishga qanday yordam beradi

Asosiy natijalar
Loyiha haqida
MegaFon Tojikiston — Tojikiston Respublikasida yetakchi telekom kompaniyasi va raqamlashtirishning asosiy yetkazib beruvchisidir. Kompaniyaning aloqa xizmatlaridan 2 milliondan ortiq jismoniy shaxslar (mamlakat fuqarolarining qariyb 30 foizi) foydalanadi.
Vazifalar
Mijozlarning so'rovlariga javob berish
Brend auditoriyasi bilan aloqalarning 90% onlayn formatida amalga oshiriladi. Kompaniya digital-kanallarda mijozlarni qo'llab-quvvatlash foydasiga o'z koll-markazidan voz kechdi, shuning uchun ijtimoiy tarmoqlarda brend eslatishlarini tezkor aniqlash va qayta ishlash ayniqsa muhimdir.
Shu bilan birga, faqat MegaFon Tojikistonning rasmiy sahifalari bilan ishlashning o'zi yetarli emas, chunki foydalanuvchilar o'zlariga qulay - markazlashtirilmagan ravishda ijtimoiy media kanallarda qayta aloqa qoldirishadi va savollar berishadi.
Eslatishlarni bir vaqtning o'zida ikki tilda — tojik (Tojikistonning rasmiy tili) va rus (millatlararo muloqot tili) tillarida kuzatish kerak, bu esa vazifani sezilarli darajada murakkablashtiradi.
Kommunikatsiyalar samaradorligini tahlil qilish
Brend eslatishlarining soni va tonalligi -ham PR, ham marketingda kommunikatsiyalar samaradorligining muhim ko'rsatkichidir.
Yana bir ko'rsatkich — bu boshqa bozor ishtirokchilari orasida brendning ovozli ulushidir (SOV). Uni aniqlash uchun nafaqat shaxsiy brend eslatishlari, balki raqobatchilarning eslatishlarini ham kuzatish kerak.
Kommunikatsiyalar samaradorligini baholash uchun yig'ilgan ma'lumotlar shuningdek, reklama va PR kampaniyalarini takomillashtirish: muvaffaqiyatli tajribani ekstrapolyatsiya qilish va bozordagi hamkasblardan ilhom olishga ham yordam beradi.
Yechim
Bir nechta tillarda mavzu yaratish
Brand Analytics tizimi 71 tilni aniqlay oladi va 12 mamlakatdagi ijtimoiy tarmoqlar va OAV ni tahlil qila oladi. Shu bilan birga, bir mavzuda turli tillardagi xabarlarni yig'ish va tahlil qilish mumkin.
Ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilari MegaFon Tojikiston haqida tojik va rus tillarida yozishadi, shuning uchun mavzu yaratishda ikkala tilda ham brendning o'zi, ham u bilan bog'liq boshqa kalit so'zlar uchun barcha yozuv variantlarini hisobga olish muhimdir. Masalan, tarif rejalari, aksiyalar, o'z tadbirlari va boshqalar nomlari.
Rossiya foydalanuvchilari tomonidan MegaFon haqida eslatishlarni filtrlash uchun mavzu yaratishda tilni belgilashdan tashqari, mamlakat — Tojikiston bo'yicha filtrlash qo'llanildi.

Moslashuvchan har tomonlama monitoring
Brand Analytics tizimi bir vaqtning o'zida monitoring va tahlil qilish uchun bir nechta bir biridan mustaqil mavzularni yaratishga imkon beradi: Start tarifida 3 tadan SP9 va undan yuqori tariflarda 100 tagacha. Bu tufayli butun brend va raqobatchilar haqidagi eslatishlarni kuzatish uchun alohida mavzular yaratish qulay.
Har bir raqobatchi uchun MegaFon Tojikiston jamoasi alohida mavzu yaratadi — bu batafsil tahlilni va Brand Analytics da "Mavzuni taqqoslash" vositasidan foydalanishni soddalashtiradi.

Mavzularni solishtirish — SOV ni avtomatik ravishda tahlil qilish imkoniyatidir. Buning uchun bir xil turdagi mavzularni va tadqiqot davrini tanlash kifoya. Brand Analytics dabrend ovozini hisoblash uchun nafaqat mavzudagi xabarlar soni, balki tonallik va jalb etilganlik ko'rsatkichlari ham foydalaniladi.
Mavzularni solishtirish — biz uchun muhim vosita bo‘lib, brendning raqobatchilarga nisbatan taqdim etilganligini baholash imkonini beradi. U ma'lumot maydonidagi o'zgarishlarni tezkor ravishda ko'rsatadi. Shunday qilib, biz bozorning yangi o'yinchisi foydalanuvchilar muhokamalarining katta qismini egallab olganini o'z vaqtida payqashga muvaffaq bo'ldik va buning uchun u qanday vositalardan foydalanganligini tushunish uchun kontentni o'rganishga muvaffaq bo'ldik.

Tizim bilan jamoaviy ish
Brand Analytics tizimi bir vaqtning o'zida MegaFon Tojikistonning bir nechta bo'limlari muammolarini hal qilishga yordam beradi. Tizim digital-marketing va PR guruhlari, shuningdek, servis va texnik xizmat ko'rsatish tomonidan qo'llaniladi.
MegaFon Tojikiston qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha mutaxassislari ommabop ijtimoiy tarmoqlar va ilovalar do‘konlarida rasmiy akkauntlarga ega:
- ВКонтакте
- Одноклассники
- Telegram
- Facebook*
- Instagram*
- YouTube
- PlayMarket
- App Store
Ushbu platformalar diqqat bilan kuzatib boriladi va ularda barcha teskari aloqalar qayta ishlanadi. Brand Analytics tufayli boshqa ijtimoiy tarmoqlarda eslatmalar topilsa, bunda jamoa ular bilan qo'lda ishlaydi.

Obunachilar bilan o‘z vaqtida maslahatlashuvlar — Brand Analytics bilan ishlashning asosiy yo‘nalishlaridan biridir. Onlayn maslahatchilar tizimdan bevosita foydalanadilar -akkauntga cheklanmagan miqdordagi foydalanuvchilarga kirish huquqi berilishi mumkin. Va WOM ni tezkor qayta ishlash uchun Telegram bilan integratsiya sozlangan, unga ushbu toifasidagi yangi xabarlar haqida bildirishnomalar keladi.
Qayta aloqani qayta ishlash eslatishlar tonalligiga ijobiy ta'sir qiladi. Misol uchun, servis va texnik xizmat ko'rsatish bo'yicha mutaxassislar bilan bog'langandan so'ng, ayrim mijozlar baholashni yuqoriroqqa o'zgartiradilar.

Avtomatlashtirilgan hisobotlar
Brand Analytics bir vaqtning o'zida bir nechta parametrlar bo'yicha kommunikatsiyalar samaradorligini baholash imkonini beradi. MegaFon Tojikiston quyidagi parametrlarni nazorat qiladi:
- Kerakli davr uchun eslatishlar dinamikasi — oylik, choraklik va yillik miqyosda o'zgarishlarni kuzatadigan PR va digital-marketing guruhlari operativ tahlillari uchun ko'rsatkichdir.
- Turli bo'limlarda Sadoqat va Jalb etilganlik indekslari. Ular auditoriyaning brend va kommunikatsiya kampaniyalari haqidagi tasavvurlarini aks ettiradi.
Masalan, 2021 yilda birinchi MegaFon Life Fest festivalining muvaffaqiyat belgilaridan biri ijtimoiy tarmoqlarda tadbirning faol muhokamasi bo‘ldi. Brand Analytics da mavzuni yuqori sifatda sozlash tufayli tematik heshtegni ishga tushirmasdan ham eslatmalarni topishga erishildi.
Aks ettirish uchun zarur bo'lgan indekslarni sozlamalarda o'rnatish yoki Tonallik kabi tematik hisobotlar yordamida kuzatish mumkin.
Bundan tashqari, jamlama hisobotdagi eslatmalar dinamikasi inqirozli momentlarini aniqlashga yordam beradi. Masalan, salbiy tonallikka ega xabarlarning ko'payishi texnik nosozlik belgisi bo'lishi mumkin.
Natijalar
Brand Analytics tizimi bilan ishlash jarayonlarni avtomatlashtirishga imkon beradi, buning natijasida MegaFon Tojikistonning bir nechta jamoalari ish vaqtini tejashadi:
- Servis va texnik xizmat ko'rsatish bo'yicha mutaxassislar qayta aloqani qayta ishlash va mijozlar savollariga javob berish uchun WOM eslatishlarining maksimal soni haqida o'z vaqtida xabardor qilinadi.
- Digital-marketing va PR bo’yicha menejerlari kommunikatsiyalar samaradorligini tezkor ravishda tahlil qiladilar va brend faqat Tojikistonda egallagan axborot maydonining ulushini ko'rishadi.
- Kommunikatsiyalar bo’yicha menejerlar kampaniyalarni yaxshilash va muvaffaqiyatli qarorlarni ekstrapolyatsiya qilish uchun brend va raqobat tahlilini o'tkazadilar.
Natijada, MegaFon Tojikiston ijtimoiy tarmoqlarda brend eslatmalar soni va mintaqadagi telekommunikatsiya xizmatlari bozorining deyarli uchdan bir qismi bo‘yicha yetakchi o‘rinni egallaydi.
Brend tahlilini amalda sinab ko‘ring!
Tizimni sinab ko'rish uchun shaklni to'ldiring.
Qanday bo'ladi?
- bizning maslahatchi tahlilchilarimiz siz bilan bog'lanib, biznes vazifalaringizni aniqlashadi,
- maqsad va vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sozlashadi,
- tizimning namoyishini o'tkazishadi,
- 7 kunga sinov tariqasida kirib foydalanish imkoniyatini berishadi va har qanday savollarga javob berish uchun aloqada bo'lishadi