Yangilangan Brand Analytics mobil ilovasi

Endi Brand Analytics mobil ilovasida nafaqat mavzudagi yangilanishlarni kuzatish, statistik ma’lumotlarni ko’rish va bildirishnomalarni olish, balki xabarlarni qayta ishlash ham mumkin. Ilovaning boʻlimlari oʻrtasida harakatlanishni osonlashtirish uchun biz navigatsiyani ham yangiladik.

Yangilangan ilovada xabarlar bilan quyidagilarni amalga oshirish mumkin:

  • Teglash;
  • Tonallikni o’zgartirish;
  • Qayta ishlangan deb belgilash;
  • Tanlanganlarga qo’shish;
  • Oʻchirish.

Xabarni qayta ishlash uchun svayp-menyudan foydalaning:

  • O’ngga surganda, xabarning tonalligini o’zgartirish mumkin bo’ladi;

Chapga surganda, xabarni teglashingiz, uni qayta ishlangan deb belgilashingiz yoki oʻchirishingiz mumkin.

Shuningdek, xabarlarni qayta ishlash uchun ochiladigan menyu ham mavjud.

Ilovada endi xabarlar bilan ommaviy harakatlarmavjud. Siz bir vaqtning o’zida bir nechta xabarlarni teglash, ularni qayta ishlangan deb belgilash, tanlanganlarga qo’shish, o’chirish va tonalligini o’zgartirish mumkin.

Bir vaqtning o’zida bir nechta xabarlarni qanday qayta ishlash mumkin:

  • Ommaviy harakatlar menyusi paydo bo’lguncha xabarni bosing va tutib turing;
  • Kerak bo’lgan boshqa xabarlarni tanlang;
  • Ko’rsatilgan menyu satrida tegishli harakat belgisini bosing.

Mobil ilovani App StoreGoogle PlayGalaxy Store, RuStore, AppGallery va NashStore dan yuklab olish mumkin.

Yangilangan mobil ilova qayerda bo’lsangiz ham tizim bilan tezda ishlash imkonini beradi.

Ko’rib chiqish uchun bepul kirish

Shaxsiy maslahatchi namoyish o'tkazadi va sizning biznes vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sinab ko'rishga yordam beradi

Bepul kirishga so’rov jo’natish

So'nggi maqolalar

Brand Analytics Conference Kazakhstan da ijtimoiy media tahlillari haqidagi barcha ma’lumot: raqamlar, trendlar, SI

Telegram da ko‘p xabarlar oqimida bildirishnomalar bloklanishidan saqlanishingizga yordam beramiz

Multieksportportda hisobot turini tanlash imkoniyati qo’shildi

Ijtimoiy media tahliliga bag’ishlangan Brand Analytics Conference Kazakhstan sanoat konferentsiyasi ikkinchi marta o’tkaziladi.