Brand Analytics tizimiga ijtimoiy tarmoqlar va onlayn OAV mavzulardagi syujetlarni kuzatish imkoniyatini qo‘shdik. Endi ijtimoiy tarmoqlarda bitta axborot sababiga bag’ishlangan barcha muhokamalar avtomatik ravishda xuddi shu nomdagi «Syujetlar» hisobotida to’planadi.
Syujet — bu ijtimoiy tarmoqlar va onlayn OAV da bitta axborot sababiga bag’ishlangan nashrlar.
Ko’plab axborot sabablari ijtimoiy tarmoqlarda paydo bo’ladi va katta rezonans olgandan keyingina ular OAV ga kirib boradi. Ijtimoiy tarmoqlardagi syujetlar siz uchun muhim bo’lgan voqealarni ular paydo bo’lgan paytda kashf qilish imkonini beradi. Ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilari sizning axborot maydoningizdagi qaysi yangiliklarni ham real vaqtda va ham istalgan tanlangan vaqt oralig’ida muhokama qilayotganini ko’rishingiz mumkin bo’ladi. Ijtimoiy tarmoqlar mavzularida «Syujetlar» hisobotini oching, taqvimdagi kerakli davrni tanlang va ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilari ko’zi bilan brendning axborot maydonini ko’rasiz.

Brand Analytics da ijtimoiy tarmoqlar syujetlarining afzalliklari
- Xabarlar arxividagi postfaktum emas, balki real vaqtda syujetlarni kuzatish imkoniyati;
- Monitoring mavzusi Brand Analytics akkauntingizda ekan, syujetlar saqlanadi va yangilanadi;
- Ijtimoiy tarmoqlardagi syujetlar sarlavhalari SI tomonidan yaratiladi, ular syujetning mohiyatini aniq aks ettiradi va foydalanuvchiga axborot maydonini tahlil qilishni osonlashtiradi;
- Real vaqt rejimida syujet to’lishini kuzatishingiz, shuningdek, syujetning rivojlanish dinamikasini grafikda ko’rishingiz mumkin;
- Syujetlarni qo’lda birlashtirish va ajratish mumkin;
- Ijtimoiy tarmoqlar syujetlari va syujet doirasidagi alohida xabarlarni eksport qilish funksiyasi mavjud.
Brend Analytics syujetlari ijtimoiy tarmoqlar mavzularida qanday ishlaydi
Ijtimoiy tarmoqlar va onlayn OAV turidagi mavzuda ma’nosi yaqin bo’lgan 3 yoki undan ortiq xabarlar paydo bo’lganda, ular generativ SI tomonidan tuzilgan sarlavha ostida syujetga birlashtiriladi.
Post va repost turlariga ega xabarlar syujetga kiritiladi, sharhlar va spamlar syujetlashtirilmaydi.
Ijtimoiy media mavzularida syujetlardan qanday foydalanish kerak
Avtomatik ravishda shakllangan ijtimoiy tarmoqlar hikoyalari «Syujetlar» hisobotida ko’rsatiladi. Uni chap menyuda, boshqa hisobotlar qatorida topish mumkin.

Syujetlar hisoboti dinamika grafigi [1] va hikoyalar tasmasi [2] dan iborat

Ijtimoiy tarmoqlar syujetlari uchun quyidagi ko’rsatkichlar hisoblab chiqiladi va ko’rsatiladi [3]:
- Syujetdagi xabarlar soni;
- Jalb etilganlik;
- Ko’rishlar;
- Auditoriya.
Ijtimoiy tarmoqlar syujetlarini hisobotda ushbu metrikalar bo’yicha saralashingiz mumkin.
O’ng yon panelda obyekt roli, mamlakat, mintaqa, teglar, tonallik, muallif jinsi va yoshi bo’yicha filtrlar mavjud. Bu ma’lum bir auditoriya segmentiga axborot sababining ta’sirini baholashga yordam beradi.
Yangilik tasmasini oʻqish uchun syujetga oʻtishingiz mumkin. Siz syujetni ham, syujet ichidagi har bir xabarni ham eksport qilishingiz mumkin.

Syujetlar, masalan, axborot sababining umumiy ko’rsatkichlarini ko’rish uchun qo’lda birlashtirilishi mumkin. Buning uchun hisobot tasmasida kerakli syujetlarni tanlash va «Bir syujetga birlashtirish» tugmasini bosish kerak.

Birlashtirilgan syujet ichidagi tegishli tugmani bosish orqali birlashishni bekor qilishingiz mumkin.
