May oyida O‘zbekiston poytaxtida mintaqaning digital-iqtisodiyotini rivojlantirishda burilish nuqtasi bo‘lishi mumkin bo‘lgan tadbir bo‘lib o‘tdi. Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 ijtimoiy media tahlili bo‘yicha birinchi sanoat konferensiyasi mahalliy biznes hamjamiyatining samarali marketing, PR va yangi mahsulotlarni yaratish uchun ijtimoiy tarmoqlardagi odamlar fikri tahlilidan foydalanishga tayyorligini namoyish etdi.



Tadbirdan bir necha kun oldin barcha chiptalar sotilib ketgan va zal to‘la mehmonlar — O‘zbekiston bozori ilg‘or tahliliy vositalarni joriy etish uchun yetilganidan yorqin dalolat beradi. Konferensiyada FMCG, fintex, riteyl va digital-xizmatlar sohalaridagi kompaniyalarning 100 dan ortiq vakillari ishtirok etdi. Aytgancha, ayrim ishtirokchilar tadbir uchun qo‘shni Qozog‘istondan ham uchib kelishgan.
Tadbirning asosiy xususiyati faqat Markaziy Osiyodagi keyslar va konferensiya uchun maxsus tayyorlangan va O‘zbekiston bozoriga bag‘ishlangan tadqiqotlarga alohida e’tibor qaratilgani bo‘ldi. Bunday yondashuv ishtirokchilarga mahalliy bozorlarning o‘ziga xos xususiyatlarini, iste’molchilarning xatti-harakatlarini va raqamli muhitning rivojlanishini hisobga olgan holda amaliy insaytlarga ega bo‘lish imkonini berdi.
Konferensiyada biz eng yaxshi tajribalarni ko‘rdik va Brand Analytics dan foydalanish bo‘yicha yangi g‘oyalar oldik. Ayollar tadbirkorligini qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha ajoyib ijtimoiy tashabbusni amalga oshirish uchun platformadan foydalangan TBC dagi hamkasblarimizning tajribasi ayniqsa katta taassurot qoldirdi. Umid qilamizki, inqirozli kommunikatsiyalarda Brand Analytics dan foydalanish bo’yicha keysimiz ham ishtirokchilar uchun foydali bo’ldi.
Brand Analytics bizga muammolarni hal qilishda yordam berayotganidan mamnunmiz: birinchi uchrashuvdanoq mijozga foydali bo‘lish, inqiroz vaqtida axborot maydonini xolisona baholash, real vaqt rejimida auditoriyaning aksilamalini kuzatish va kommunikatsiyani tezda moslashtirish. Umid qilamizki, platforma o‘zbek tili bilan ishlash funksiyalarini rivojlantirishda davom etadi.Yekaterina Tsoy, MASLOV PR agentligining kopirayting bo’limi rahbari: TOSHKENT
Tadbir davomida quyidagi mavzular yoritildi:
- Biznes uchun raqobatbardosh ustunliklarni yaratish uchun tahlillardan foydalanish
- Ijtimoiy tarmoqlar ma’lumotlarini tahlil qilishdan foydalangan holda talab etilgan mahsulotlarni ishlab chiqish va targ’ib qilish
- Obro’ni boshqarish va maqsadli auditoriya bilan samarali kommunikatsiya
- Mijozlarning sadoqatini oshirish va mijozlar tajribasini yaxshilash
Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 ishtirokchilari “O‘zbekistonda ijtimoiy tarmoqlar: raqamlar va trendlar, 2025 yil bahori” tadqiqotining so‘nggi ma’lumotlari bilan tanishdi. Tadqiqot tez orada bizning blogimizda jamoatchilikka e’lon qilinadi. Yangiliklarni kuzatib boring.



O’z navbatida, Alvin Market, Daynet kompaniyalari va Sidorin Lab agentligi ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilari, mehnat bozori va O’zbekiston iqtisodiyotining asosiy tarmoqlarining o’sish nuqtalari tahliliga bag’ishlangan noyob tadqiqotlarini taqdim etishdi.
Konferensiyaning amaliy blokiga TBC Uzbekistan, Golden Minds, Index, Maslov PR agentliklari va boshqa bozor ishtirokchilarining biznesda ijtimoiy media tahlilidan foydalanishning real natijalarini ko‘rsatuvchi keyslari kiritildi.
Index agentligi uchun ijtimoiy tarmoqlar tahlilidan foydalangan holda brend obro’sini boshqarish faoliyatimizning asosiy yo’nalishlaridan biridir. Shu bois hamkorlarimiz, Brand Analytics kompaniyasi, tashabbus ko‘rsatib, mijozlar tomonidan ijtimoiy tarmoqlarda bildirilgan fikr-mulohazalaridan biznesni rivojlantirish manfaatlari yo‘lida foydalanishning barcha jihatlariga bag‘ishlangan Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 keng ko‘lamli tarmoq konferensiyasini Toshkent shahrida o‘tkazganidan mamnunmiz. Konferensiyada O‘zbekistondagi ijtimoiy tarmoqlar bo‘yicha so‘nggi tadqiqotlar, biznes uchun o‘sish nuqtalari bo‘yicha tadqiqotlar, O‘zbekiston kompaniyalari va agentliklarining real keyslari o‘rin olgani muhim. Men konferentsiyada spiker bo’lishdan va nafaqat Indeks keysini taqdim etishdan, balki sanoat uchun to’siqlar va o’sish imkoniyatlari haqida mutaxassislar bilan muhokamada qatnashganimdan xursand bo’ldim.
Shahzod Muxtarov, Index agentligining ORM bo‘limi boshlig‘i
Ilk Brand Analytics Conference muvaffaqiyati Markaziy Osiyoda ijtimoiy media tahlili bo‘yicha butun sanoatni rivojlantirish uchun namuna bo‘ldi. Mahalliy biznes uchun bunday tahlil vositalarini o‘zlashtirish, ayniqsa, ilg‘or marketing texnologiyalari bilan xalqaro bozorga chiqish sharoitida raqobatbardoshlikning asosiy omiliga aylanishi mumkin.
O‘zbekiston Marketing uyushmasi ijtimoiy media tahlili bo‘yicha ilk sanoat konferensiyasi Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 ning hamkori bo’ldi va tadbirni tashkil etishda faol ishtirok etdi. Konferensiyaning ertasiga esa Brand Analytics mutaxassislari Marketing klubi yig‘ilishi doirasida uyushmaning eng yirik agentliklari va kompaniyalari bilan muloqot qilish imkoniga ega bo‘ldilar va samarali marketing va PR uchun Brand Analytics ijtimoiy media va OAV tahlili tizimidan foydalanish bo‘yicha master-klass o‘tkazdilar.
O‘zbekiston Marketing uyushmasi nomidan Brand Analytics kompaniyasiga mamlakatimizda ijtimoiy tarmoqlar va platformalardan foydalanadigan, obro‘ bilan ishlaydigan va mijozlar tajribasini o‘rganuvchi kompaniya va brendlar uchun imkoniyatlar yaratayotgani uchun minnatdorchilik bildiraman. Ishonchim komilki, ushbu taniqli jamoaning tajribasi va vositalari butun bozorda ham, marketing hamjamiyatida ham katta talabga ega.
Diyor Mirzaahmedov, O‘zbekiston Marketing uyushmasi raisi
Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 ning media hamkorlari “Kursiv Media” xalqaro biznes nashriyoti, O‘zbekistonning mashhur axborot nashriyoti – Repost.uz, shuningdek, reklama sanoati mutaxassislari uchun mo‘ljallangan Tribune onlayn nashriyoti bo‘ldi.