2024-yilning 16-aprelida Brand Analytics tizimi foydalanuvchilariga SI tahlil yordamchisi – BrandGPT taqdim etildi. Bu biznes maqsadlarida ijtimoiy tarmoqlar va OAV ni tezkor tahlil qilish uchun mo’ljallangan, yirik til generativ modeliga asoslangan Rossiyaning ilk yechimdir. BrandGPT ning birinchi ishchi prototipi 2023 yilning kuzida Brand Analytics Conference 2023 da ommaga taqdim etildi. Va 2024 yil yanvar oyida Intellektual mulk federal xizmati BrandGPT DT ni rasman ro’yxatdan o’tkazdi. Ommaviy ishga tushirilishidan oldin SI yordamchisi 30 ta kompaniyada yopiq sinovdan o’tkazildi.
2012-yilda Brand Analytics tizimining bozorga chiqarilishi foydalanuvchilarga intuitiv va kuchli tahliliy vosita yordamida real vaqt rejimida ijtimoiy tarmoqlarning katta hajmdagi maʼlumotlarini tahlil qilish uchun noyob imkoniyatni berdi.
2024 yilda BrandGPT kelajakda «avtomatlashtirilgan tahlil» kontseptsiyasini amalga oshirish uchun navbatdagi inqilobiy qadamni qo’yadi — ijtimoiy tarmoqlarning haqiqatan katta ma’lumotlarini tahlil qilish uchun muhim vaqt va insoniy xarajatlari muammosini hal qiladi. Tahlil qilinadigan ma’lumotlar hajmidan qat’i nazar, BrandGPT xizmati bir necha daqiqada marketing tadqiqotlari sohasidagi odatiy vazifalar uchun analitik javoblarni ishlab chiqaradi. Boshqaruv qarorlarini tezda qabul qilish – BrandGPT taqdim etadigan va zamonaviy boshqaruv trendlariga to’liq mos keladigan biznes uchun imkoniyatdir.
BrandGPT nafaqat tizimning bevosita foydalanuvchilariga, balki boshqaruvchilar va mutaxassislarning keng doirasiga: mahsulot bo’yicha menejerlar, brend-menejerlar, marketing bo’yicha direktorlar, PR direktorlari va boshqalarga qaratilgan. Har kim BrandGPT ga savol berishi va kompaniya, shaxs yoki mahsulot atrofida nimalar sodir bo’layotganini bilishi, shuningdek, keyingi harakatlar bo’yicha qaror qabul qilish uchun farazlar olishi mumkin. Bizning tajribamizga ko’ra, hozirda tahlilchilarga beriladigan eng mashhur so’rovlar – bu aynan «Nimalar bo’lyapti?» va «Sizning farazlaringiz qanday?». Va ular imkon qadar tezroq javob kutishadi.
Natalya Sokolova Brand Analytics boshqaruvchi hamkori
BrandGPT ning o’ziga xosligi
BrandGPT — bu Brand Analytics jamoasining o’z ishlanmasi. Uning o’ziga xosligi SI yordamchisining dolzarbligi, xavfsizligi va marketing ixtisosligidadir.
SI yordamchisi nafaqat o’tmishni, balki hozirgi vaqtni ham – sizning brendingiz, mahsulotingiz yoki boshqa tahlil obyektingiz atrofidagi joriy axborot maydonini tahlil qilishi mumkin.
BrandGPT ning muhim afzalligi – ma’lumotlaringiz xavfsizligi kafolatidir. Tahlil davomida ma’lumotlar uchinchi tomon xizmatlariga o’tkazilmaydi – barcha ishlov berish Brand Analytics tizimining infratuzilmasi doirasida Rossiya ma’lumotlar markazlaridagi o’z serverlarida amalga oshiriladi. BrandGPT dan foydalanganda masalan, mashhur xorijiy neyron tarmoqlar bilan ishlashda mumkin bo’lgan ma’lumotlarning sizib chiqishi xavfi yo’q qilinadi.
Marketingga ixtisoslashtirilganligi – BrandGPT ning yana bir o’ziga xos xususiyatidir. Model o’n millionlab Brand Analytics xabarlaridan iborat shaxsiy datasetlarida o’qitilgan va ijtimoiy tarmoqlar va OAV ma’lumotlarini tushuna oladi. Neyron tarmoq marketing vazifalari bilan tanish va Brand Analytics da yig’ilgan ma’lumotlarga asoslanib, tegishli savolga javob berishi mumkin.
Bundan tashqari, BrandGPT – gallyutsinatsiyalarga moyilligi minimallashtirilgan mas’uliyatli til modelidir. Ko’p holatlarda javobning to’g’riligini ko’p bosqichli tekshirishli faktcheking uydirma faktlarni bloklaydi. Va SI yordamchisi har qanday xulosani aksariyat hollarda tahlil uchun ko’rsatma bo’lib, o’rganilayotgan mavzu doirasida nima sodir bo’layotganini tezda tushunishga yordam beruvchi OAV va ijtimoiy tarmoqlardagi xabarlar misollari yordamida tasdiqlaydi.
Til modelini takomillashtirishning hal qiluvchi omillaridan biri uni o’qitish uchun yangi ma’lumotlarning mavjudligidir. BrandGPT misolida, bu neyron tarmoqning yana bir o’ziga xos afzalligi – Brand Analytics ijtimoiy tarmoqlar ma’lumotlari operatori bo’lib, bu modelni o’quvini takomillashtirish jarayonini eng maqbul tarzda qurish imkonini beradi.
BrandGPT – bitta til modeli emas, balki keng qamrovli, texnologik jihatdan murakkab yechimdir. SI yordamchisida biz monitoring mavzusiga hech qanday aloqasi bo’lmagan savollardan ma’lum bir himoyani ko’zda tutdik. Biz modelga foydalanuvchi so’rovlarini mashina ularni yaxshiroq tushunadigan qilib moslashtirishni o’rgatdik. Yordamchimizning asosiy vazifasi kontent yaratish emas, balki tahlil qilish bo’lganligi sababli, biz barcha GPT yechimlariga xos bo’lgan gallyutsinatsiyalarni minimallashtirish uchun javoblari faktchekingi ustida ishlashda davom etamiz.
Grigoriy Ostrovskiy TXS Brand Analytics
BrandGPT bilan ishlash usullari
Brand Analytics foydalanuvchilari odatdagi vazifalarni hal qilish uchun oldindan sozlangan ssenariylardan foydalangan holda BrandGPT xizmati bilan ishlashlari, SI yordamchisiga tavsiya etilgan savollarni berishlari yoki savollardan erkin shaklda foydalanishlari mumkin.
Tayyor ssenariylardan birini tanlashda tanlangan vaqt oralig’idagi ma’lumotlar kerakli datasetni olish uchun filtrlanadi va tahlil uchun esa kerakli ML modeli ulanadi. Eng tez-tez ishlatiladigan ssenariyda BrandGPT bir necha daqiqada yuz minglab yoki millionlab xabarlarni avtomatik ravishda tahlil qiladi va tasdiqlovchi misollar bilan tezislar shaklida xulosani ko’rsatadi. BrandGPT javobidan tashqari siz taqdim etilgan misollar va tahlil qilish uchun yaratilgan datasetni o’rganishingiz mumkin. Tayyor ssenariylar orasida: asosiy yangiliklar, ijobiy va salbiy mavzular, foydalanuvchilar fikriga ko’ra afzalliklari va kamchiliklari va boshqalar. Ssenariyni faollashtirishda siz tahlil obyektini aniqlashingiz mumkin. SI yordamchisi bilan samarali ishlash uchun tayyor ssenariylar to’plami doimiy ravishda kengayib boradi.
BrandGPT bilan ishlashning ikkinchi usuli – tavsiya etilgan yoki o’z savolingizni berishdir. SI yordamchisi uchun topshiriq erkin shaklda tuzilishi mumkin. Misol uchun, «mijozlarimiz o’tgan oy davomida mahsulot haqida nima yozganligini aytib ber.» BrandGPT yagona brendli mavzularni, shuningdek, muayyan kompaniyalar, shaxslar, mahsulotlar yoki xizmatlar bilan bog’liq mavzularni tahlil qilishda eng samarali hisoblanadi.
BrandGPT ni rivojlantirish
Kelgusida tayyor ssenariylar yig’imini kengaytirish rejalashtirilgan. Savolga javob sifatida, masalan, zikr cho’qqilari tahlilini qo’shish: «Salbiylikning ko’payishi nima bilan bog’liq?”. So’rovlar orqali filtrlash va saralash boshqaruvini amalga oshirish: “Eng ko’p auditoriyaga ega xabarlarini ko’rsat”. Yordamchiga xabar metrikalarini hisobga olishni o’rgatish, masalan, savolga javoban: «Eng ko’p iqtibos keltiriladigan nashrlarda nima yozishadi?» Shuningdek, BrandGPT ni statistikadan foydalanishni o’rgatish ustida ishlayapmiz.
Tadqiqotlar va reytinglar, tahliliy layf-xaklar, mijozlarimizning keyslari va tizim yangiliklarini o‘tkazib yubormang. Spam yo'q - faqat foydali kontent.
Ko’rib chiqish uchun bepul kirish
Shaxsiy maslahatchi namoyish o'tkazadi va sizning biznes vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sinab ko'rishga yordam beradi