Brand Analytics Conference Kazakhstan da ijtimoiy media tahlillari haqidagi barcha ma’lumot: raqamlar, trendlar, SI

17-sentabr kuni Almatidagi InterContinental mehmonxonasida ijtimoiy media tahliliga bag‘ishlangan Markaziy Osiyodagi eng yirik tadbir – Brand Analytics Conference Kazakhstan bo‘lib o‘tadi.

Bu Qozog‘istondagi ikkinchi BAconf bo‘lib, u yanada keng miqyosli bo‘lishni kutilmoqda: brendlar, agentliklar, tadqiqot kompaniyalari, raqamli platformalar va analitik yechimlar ishlab chiquvchilari kommunikatsiya sohasidagi asosiy trendlarni va auditoriya bilan ishlashda analitikaning rolini muhokama qiladilar.

Biz sizni konferensiya dasturi bilan tanishtirishda davom etamiz va ishtirokchilarni nima kutayotganini aytib beramiz. Ushbu tadbir boshliqlar va top-menejerlar, PR va marketing guruhlari, mijozlarga xizmat ko’rsatish bo’yicha mutaxassislar — brendlarni boshqaradigan va ularning obro’si uchun mas’ul bo’lgan har bir kishi uchun diqqatni jalb etish joyiga aylanadi.

Sizni nima kutmoqda?

Eng so’nggi tadqiqotlar

An’anaga ko’ra, Brand Analytics Conference Kazakhstan dasturi konferensiya uchun maxsus tayyorlangan «Qozog’istondagi ijtimoiy tarmoqlar: raqamlar va trendlar, 2025 yil yozi» mavzusidagi raqamli platformalar holati bo’yicha yangi ma’lumotlarga ega tadqiqot bilan ochiladi.

“Bu bozor uchun noyob mustaqil tadqiqot bo‘lib, u asosiy raqamli platformalar o‘rtasidagi haqiqiy “kuch muvozanati”ni ko‘rsatib beradi va uzoq muddatli kommunikatsion strategiyalar hamda reklama kampaniyalari uchun taktik media rejalarini shakllantirish uchun boshlang‘ich nuqta bo‘lib xizmat qiladi. Ushbu tadqiqotning o’ziga xos xususiyati har bir platformada qozoq va rus tillaridan qanday foydalanilishi haqidagi ma’lumotlardir. Bu juda muhim, chunki qozoq tilidagi media maydoni rus tilidan butunlay boshqacha «yashaydi». Tadqiqotning ikkinchi o‘ziga xos jihati – ijtimoiy tarmoqlarda foydalanuvchilarning ularga bo‘lgan e’tibor metrikasi asosida OAV reytingidir. Ushbu reyting media-rejalashtirish uchun juda foydali vositadir, chunki u auditoriyaning haqiqiy manfaatlariga asoslanadi”.

Vasiliy Cherni Brand Analytics kompaniyasining strategik kommunikatsiyalar direktori, Brand Analytics Conference Kazakhstan spikeri

Konferentsiya hamkori — Alvin Market — foydalanuvchilarning SI dan qanday foydalanishi va kompaniyaning raqamli izi nima uchun yirik tilli modellar brend haqida nima deyishiga bevosita ta’sir qilishiga oid eksklyuziv tadqiqotni taqdim etadi.

“Biz qiziq tendensiyani payqadik: tobora ko‘proq odamlar ma’lumotni Google dan emas, to‘g‘ridan-to‘g‘ri sun’iy intellektdan izlamoqda. Ular mahsulotlarni tanlaydi, variantlarni taqqoslaydi, mulohazalarni qidiradi. Bu o’yin qoidalarini o’zgartiradi. Agar ilgari brendlar uchun qidiruv natijalarining yuqori qismiga chiqish muhim bo’lgan bo’lsa, endi neyron tarmoq javobi natijalarining yuqori qismiga chiqish muhim. SI iste’molchilarning odatlarini qanday o’zgartirayotganini va brend tanloviga qanday ta’sir qilishini tushunish uchun biz so’rov o’tkazdik. Biz juda ko’p qiziqarli insaytlarni oldik va ularni konferensiyada baham ko’ramiz. Keling, — iste’molchilar mahsulot tanlashda SI dan qanday foydalanayotgani va brendlar yangi voqelikda qanday qilib «sahna ortida» qolib ketmasliklari haqida gaplashamiz”.

Natalya Ospanova Alvin Market tadqiqot guruhi direktori, Brand Analytics Conference Kazakhstan spikeri

Platformalar va analitik yechimlar vendorlarining yangiliklari

Jonli namoyish yordamida biz Brand Analytics tahliliy tizimining mashhur va yangi xususiyatlarini ko‘rsatamiz hamda Qozog‘iston va Markaziy Osiyoga yo‘naltirilgan texnologiyalarni rivojlantirish rejalarini taqdim etamiz.

Ishtirokchilar boshqa foydali bozor vositalari bilan ham tanishadilar. LiveDune xizmati ambassadori aloqa natijalarini qanday o’lchash kerakligini va tadbirkorlarga SMM ni sotuvga aylantirishga qanday metrikalar yordam berishini tushuntiradi.

“Kichik va o’rta biznes o’z metrikalariga va tahlilga o’z yondashuviga muhtoj. Ko’pincha, KBT yirik brendlarning KPI larini ko’chiradi — qamrovlar, obunachilar, layklar ortidan quvadilar — va bu raqamlar har doim ham daromad va mijozlar oqimi bilan bog’liq emasligini unutib qo’yishadi. Natijada, kompaniyalar samaradorlikning chiroyli, ammo foydasiz tasvirini olishadi. Konferentsiyada men tashqi metrikalar (obro’, tanilish, investorlar uchun) va ichki metrikalar (sotish, konversiya, xarajatlarning qoplanishi uchun) o’rtasidagi farqni ko’rsataman va analitikani kundalik ishlarga qanday o’rnatish bo’yicha oddiy sxemani beraman”.

Ella Makatova LiveDune xizmati ambassadori, Brand Analytics Conference Kazakhstan spikeri

Qozog’iston va Rossiya kompaniyalaridan keyslar

Ijtimoiy mediadan foydalanishning amaliy misollari va foydali tahlillarni Tele2, TSPM, Click, AMS, Sidorin Lab, RQ/AMDG, ITCOMMS va boshqalar taqdim etishadi.

“OAV va ijtimoiy tarmoqlar tahlil tizimlari PR mutaxassisi uchun ofis ilovalari kabi muhim vositaga aylanishi kerak. Bu shunchaki monitoring emas — balki inqirozlarning oldini olish, trendlar va yangiliklarni qidirish, samaradorlikni baholashdir. Men har bir PR mutaxassisini kelib, media monitoringi ishni qanday oson va o’lchanuvchiroq qlishini tinglashga chaqiraman”.

Aleksandr Lixtman ITCOMMS PR agentligi asoschisi,Brand Analytics Conference Kazakhstan spikeri

“Biz agentlik sifatida 10 yildan beri Brand Analytics imkoniyatlaridan foydalanmoqdamiz, ular ham oʻz biznesimizni, va ham mijozlarimizning biznesini rivojlantirishga yordam beradi. BAconf — bu bir kun ichida ijtimoiy media tahliliy ma’lumotlari bilan ishlashning trendlari, vositalari va ilg’or tajribalari haqida yangi insaytlar olish imkoniyatidir. Biz hammamiz ijtimoiy tarmoqlar dunyosida yashaymiz va ularda «Qanday qilib biz tezroq o’sishimiz mumkin?» kabi savollarga juda ko’p javoblar mavjud. Buyerda siz bunday savollarga javob topishni o’rganasiz”.

Evgeniy Kuznetsov Sidorin Lab ning Monitoring va tahlil departamenti boshlig’i, Brand Analytics Conference Kazakhstan spikeri

Sahnada yana kimlar bo’ladi

  • Irina Ilchovska — Tele2
  • Nadejda Ryazanseva — TSPM
  • Nilufar Ermatova — Click
  • Mayra Salikova, Artik Kuzmin — Media System Group
  • Yekaterina Arxangelskaya — RQ/AMDG
  • Natalya Kladova — Sidorin Lab
  • Shahzod Muxtarov — Indeks
  • Marina Chernomazova, Natalya Veselkina — Brand Analytics

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 — g‘oyalar laboratoriyasi. Agar o’tkazib yuborsangiz, ishtirok etganlarga yetib olishingiz kerak bo’ladi. Muvaffaqiyatli kommunikatsiyalar kelajagiga kirish buyerda: https://baconf.kz/

Ko’rib chiqish uchun bepul kirish

Shaxsiy maslahatchi namoyish o'tkazadi va sizning biznes vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sinab ko'rishga yordam beradi

Bepul kirishga so’rov jo’natish

So'nggi maqolalar

Telegram da ko‘p xabarlar oqimida bildirishnomalar bloklanishidan saqlanishingizga yordam beramiz

Multieksportportda hisobot turini tanlash imkoniyati qo’shildi

Ijtimoiy media tahliliga bag’ishlangan Brand Analytics Conference Kazakhstan sanoat konferentsiyasi ikkinchi marta o’tkaziladi.

Eksport qilishda syujetlarni sana bo’yicha saralash va birinchi xabarni to’liq ko’rsatish imkoniyati qo’shildi