Ijtimoiy media tahliliga bag’ishlangan Brand Analytics Conference Kazakhstan sanoat konferentsiyasi ikkinchi marta o’tkaziladi.

2025-yil 17-sentabr kuni Almatida Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 (https://baconf.kz) sanoat konferensiyasi ikkinchi marta o’tkaziladi. Konferensiya ijtimoiy tarmoqlar tahlili va ijtimoiy mediadan biznes maqsadlarida foydalanishning barcha jihatlariga bag‘ishlangan. Bu yil samarali kommunikatsiyalar uchun tahlil konferensiyaning diqqat markazida bo’ladi. O’tgan yilgidek, o’z ishiga qiziqqan kommunikatorlarning to’liq zalini yig’amiz. Bizga qo’shiling!

Mutaxassislar bilan birgalikda marketologlar va PR mutaxassislari uchun dolzarb bozor muammolarini muhokama etamiz. Tadqiqotchilar bilan birgalikda raqamli platformalarni rivojlantirish trendlarini va konferensiya uchun maxsus tayyorlangan ijtimoiy tarmoqlar tadqiqotini muhokama etamiz. Platformalar va tahliliy vositalar vendorlari bilan birgalikda biz ularning yangi imkoniyatlarini muhokama etamiz. Brendlar va agentliklar bilan birgalikda esa sizning kommunikatsiyalaringiz texnologik innovatsiyalarni mamlakat madaniyati va iste’molchilar qadriyatlarini chuqur anglash bilan uyg‘unlashtirishi uchun ijtimoiy tarmoqlar tahlilidan foydalanish bo‘yicha eng yaxshi tajribalarni muhokama etamiz.

Konferensiya ishtirokchilari uchun eksklyuziv tadqiqotlar

Konferensiya ochilishida Brand Analytics an’anaviy tarzda BAconf ishtirokchilari uchun maxsus tayyorlangan “Qozog‘istondagi ijtimoiy tarmoqlar: raqamlar va trendlar, 2025 yil yozi. Qozog‘iston tarmoqda qaysi tillarda gaplashadi” tadqiqotini taqdim etadi. 2024 yilgi tadqiqot bilan bizning blogimizda tanishishingiz mumkin: https://brandanalytics.ru/blog/social-media-kazakhstan-summer-2024

Yana bir eksklyuziv tadqiqot konferensiya hamkori Alvin Market tomonidan tayyorlanadi. Tadqiqot dolzarb mavzuga — foydalanuvchilar tomonidan SI dan foydalanish ssenariylari va patternlariga bag’ishlangan. SI ning jaddal tarqalishi bilan, PR va obro’-e’tibor bo’yicha mutaxassislar uchun yangi vazifa raqamli izni kuzatish bo’lib qolmoqda, chunki u to’g’ridan-to’g’ri ta’lim namunasiga va natijada foydalanuvchilarga katta til modellarining javoblari orqali kompaniyangiz obro’siga ta’sir qilishi mumkin.

Marketologlar va PR mutaxassislari uchun bozor muammolari haqida mutaxassislar bilan munozara qilish

Bugungi kunda kommunikatorlar oldida, bir tomondan, kommunikatsiyalarning tez raqamli transformatsiyasi, ikkinchi tomondan, madaniy, til va yosh kontekstiga, iste’molchilarning tez o’zgarib boradigan talablariga to’g’ri javob berish zarurati bilan bog’liq yangi chaqiriqlarga yuzmayuz bo’lmoqdalar. Bozor mutaxassislari bilan birgalikda biz ushbu chaqiriqlarni muhokama etamiz va ularni o‘z foydangizga – ishonchli va samarali kommunikatsiyalarga aylantirish uchun tahlildan qanday foydalanishni taklif etamiz.

Muhokama uchun mavzular quyidagilardan iborat:

  • kommunikatsiyalarda til va madaniy xususiyatlar
  • mijozlar diqqat markazida bo’lishiga va tobora talabchan iste’molchilarga yo’naltirilganlik
  • kontentni shaxsiylashtirish va inflyuenserlar bilan ishlashning nozik nuqtalari
  • turli raqamli platformalarning xususiyatlari
  • digital-kanallarda o’lchanuvchanlikka so’rov
  • SI bilan obro’ga yangi tahdidlar va raqamli izni kuzatish vazifasi

Monitoring tizimi ishining jonli namoyishi

Agar siz ilgari real vaqtda monitoringni ko’rmagan bo’lsangiz, buni ko’rishingiz kerak. Ishtirokchilardan to’g’ridan-to’g’ri zaldan, turli raqamli platformalarda, turli tillarda xabar yozishlarini so’raymiz. Va tizim ushbu xabarlarni qanday tutishini ko’rsatamiz.

Quyidagilarni ko’rsatamiz:

  • 2 marta bosish bilan qayta ishlanishi kerak bo’lgan negativni qanday topish
  • Inqirozni tezda bartaraf etish uchun xabar sizib chiqishining asl manbasini qanday topish
  • Mijozlaringizning mahsulot va xizmatlaringiz haqidagi fikrlarini qanday ko’rish
  • Va yana ko’plab boshqalar …

Jonli namoyishning maqsadi barcha ishtirokchilarga monitoringdan qanday qilib tezda tushinarli foyda olish va u bilan ishlashni boshlash haqida tushuncha berishdir.

Brendlar va agentliklardan keyslar

Raqamlar va trendlarni muhokama qildik, monitoring qanday ishlashini tushundik, keyingi qadam – qanday maqsadlar qo’yish va qanday natijalarga intilish kerakligini tushunish uchun biznes uchun tahlilning foydalari haqidagi keyslarni tinglashdir.

Ayni paytda keyslar bo’lgan seksiya ishtirokchilari orasida quyidagi brendlar bor: Tele2, TSPM, Click va boshqalar, agentliklar: AMS, Sidorin Lab, RQ/AMDG, ITCOMMS.

Platformalar va analitik yechimlar vendorlarining yangiliklari

Bugungi kunda turli raqamli platformalarning xususiyatlarini va tahliliy vositalardan foydalanish ko’nikmalarini tushunmasdan samarali kommunikatsiyalarni tasavvur qilib bo’lmaydi.

Albatta, vertikal video yoshlar bilan muloqot qilishning asosiy formati ekanligini bilasiz. Va turli platformalar bilan ishlashda kamroq aniq trendlar qaysi? Ana shular haqida bilib olamiz.

Agar sizning byudjetingiz cheklanayotgan bo’lsa va ROI haqida tez-tez eslatib tursalar, so’nggi SMM tahlillarini tinglashingiz juda muhim.

BAconf ishtirokchilariga qo’shiling

Dasturning joriy versiyasi yangilanadi va har doim konferensiya saytida mavjud: https://baconf.kz/programm. Keyingi e’lonlarimizni kuzatib boring – sizga yangi spikerlar mavzularini taqdim etamiz.

Va chiptalar narxi oshishidan oldin sotib olishni unutmang!

Ko’rib chiqish uchun bepul kirish

Shaxsiy maslahatchi namoyish o'tkazadi va sizning biznes vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sinab ko'rishga yordam beradi

Bepul kirishga so’rov jo’natish

So'nggi maqolalar

Brand Analytics Conference Kazakhstan da ijtimoiy media tahlillari haqidagi barcha ma’lumot: raqamlar, trendlar, SI

Telegram da ko‘p xabarlar oqimida bildirishnomalar bloklanishidan saqlanishingizga yordam beramiz

Multieksportportda hisobot turini tanlash imkoniyati qo’shildi

Eksport qilishda syujetlarni sana bo’yicha saralash va birinchi xabarni to’liq ko’rsatish imkoniyati qo’shildi