Multieksportportda hisobot turini tanlash imkoniyati qo’shildi

Biz multieksportport sozlamalarini kengaytirdik: hisobot turini va hisobotlarning yangi turi — Faqat xabarlarni tanlash imkoniyatini qo’shdik. Bu tufayli nafaqat turli mavzulardan muhim syujetlar va xabarlarning matnlarini eksport qilish, balki tarkibiga sarlavhalarni kiritish ham mumkin. Yangilanish eksport qilingan va chop etilgan hujjatda tashkilot, shaxs, mahsulot yoki brendning axborot maydoni kontekstini tezda baholash imkonini beradi.

Multiekstport sozlamalarida hisobot turini tanlash mumkin:

  • Tahliliy hisobot
    Multiekstportda hisobotining allaqachon odatdagi turi — manbalar, mualliflar, teglar va boshqalar to’g’risidagi ma’lumotlar bilan;
  • Faqat xabarlar
    Faqat uchastkalarni va ularga kiritilgan xabarlarni, shuningdek xabarlarning to’liq matnlarini tushirish qobiliyati. Syujetlar va xabarlar sarlavhalarini mundarijaga kiritish mumkin. Ushbu hisobot turi avtomatik ravishda oldindan tanlanadi.

Faqat xabarlar hisobot turi Tahliliy hisobotdan boblar uchun ma’lumotlar tarkibi bilan farq qiladi. Va asosiysi, bunday hisobotning mundarijasiga syujet yoki xabar sarlavhalarini chiqarish mumkin.

Agar sizda oldindan sozlangan multieksport hisoboti shablonlari bo’lsa, ularda hech narsa o’zgarmaydi — ular uchun Analitik hisobot turi avtomatik ravishda sozlanadi.

Mundarijani qanday sozlash kerak

Har bir bobning mazmunini sozlayotganda, shuningdek, sarlavhalarni hisobot mundarijasiga kiritish yoki kiritmaslikni tanlash kerak.

Sarlavhalarni qo’shganingizdan so’ng, hujjat mazmunini ko’rib chiqishda axborot maydonini tezda tahlil qilish mumkin.

Agar xabarning sarlavhasi bo’lmasa, u holda mundarijada xabar snippeti — kalit so’zlarga qaratilgan 150 belgigacha ko’rsatiladi.

Sarlavhaga qo’shimcha ravishda tarkibda quyidagilar ko’rsatiladi: Manba, Muallif va Nashr joyi (agar muallifdan farqli bo’lsa).

Ma’lumotlar tarkibini sozlashda «Sarlavhalarni hisobot mundarijasiga kiritish» ni tanlashni tavsiya etamiz; bu tufayli hujjatda harakat qilish osonlashadi. Har bir sarlavha yoki snippet bosilishi mumkin, u xabar yoki syujet haqida batafsil ma’lumotni, jumladan, tonallik, auditoriya tog’risidagi ma’lumotlari va hokazolarni ochadi.

Hisobot qanday ko’rinishga ega

Tanlangan maʼlumotlar tarkibiga qarab, bobda quyidagilar eksport qilinadi:

  • Har bir syujetning birinchi xabarining sarlavhasi va toʻliq matni, boshqa xabarlarda — faqat sarlavhalar — hikoya xabarlarini eksport qilishda
  • Barcha xabarlarning sarlavhalari va to’liq matnlari — matnlarni eksport qilishda.

Yangilanish kommunikatsiyalar bo’yicha menejerlar va media tahlilchilar uchun foydali bo’ladi. U axborot maydoni bo’yicha hisobotlarni tayyorlash uchun ketadigan vaqtni qisqartiradi va turli monitoring mavzularidagi nashrlar haqidagi ma’lumotlarni birlashtirish imkonini beradi.

Ko’rib chiqish uchun bepul kirish

Shaxsiy maslahatchi namoyish o'tkazadi va sizning biznes vazifalaringizni hisobga olgan holda tizimni sinab ko'rishga yordam beradi

Bepul kirishga so’rov jo’natish

So'nggi maqolalar

Brand Analytics Conference Kazakhstan da ijtimoiy media tahlillari haqidagi barcha ma’lumot: raqamlar, trendlar, SI

Telegram da ko‘p xabarlar oqimida bildirishnomalar bloklanishidan saqlanishingizga yordam beramiz

Ijtimoiy media tahliliga bag’ishlangan Brand Analytics Conference Kazakhstan sanoat konferentsiyasi ikkinchi marta o’tkaziladi.

Eksport qilishda syujetlarni sana bo’yicha saralash va birinchi xabarni to’liq ko’rsatish imkoniyati qo’shildi